Home » Garantie-klachten

Garantie
Wij doen ons best om de artikelen met zorg in te pakken,verzendklaar maken en te versturen. Het kan gebeuren dat  tijdens het transport  beschadigd of vermist raakt, u kunt dan aanspraak maken op garantie.  Mocht dit gebeuren,dan  vragen wij u het het vermist of het beschadigd pakket  binnen 14 dagen aan ons  via mail francis@liefdevoorwol.nl  en/of telefonisch 06 23282518  doorgeven, dan zullen  wij er alles aan doen om op dit gebeuren op te lossen. Indien het gebrek binnen de garantie valt van 1 maand ,dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging of u ontvangt het aankoop bedrag retour .

Klachten
Het kan natuurlijk gebeuren dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om de desbetreffende klacht per mail aan ons door te willen geven. E. francis@liefdevoorwol.nl
Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons  een bevestiging  en binnen 14 dagen na ontvangst zullen wij  uw klacht beantwoorden. Mocht er meer tijd in beslag nemen, dan houden wij u op de hoogte.

Lukt het niet om de klacht op te lossen dan is het mogelijk om uw geschil te melden voor bemiddeling via de stichting webwinkel keurmerk   https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ waar
FE Borduren/ Liefde voor Wol is aangesloten

Vanaf 15 februari 2016  is het voor de consument in de EU mogelijk om klachten aan te melden bij het ODR platform van de Europese Commisie. Dit ODR platvorm is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer  uw klacht niet elders in behandeling is dat staat u vrij om uw klacht te deponeren via het platvorm van de Europese Unie.